Blog Blog Blog

Blog Blog Blog

יום שבת, 12 במרץ 2011

האוסף שלי



זה אוסף הפקקים שלי
כל אחד שונה



את האוסף שלי אני בדר"כ אוספת או ע"י שתייה ולקיחת הפקק או חברים והורים המביאים לי מחו"ל או ע"י מציאת הפקק על הרצפה ברחוב (זבל של מישהו אחד אוצר של מישהו אחר).....




חילקתי את חלק מהפקקים לפי ארצות ככה מה שאני זוכרת:


פקקים שאספתי במהלך הטיול באוסטרליה בעזרתה של חברתי כמובן.
8.5 חודשים=הרבה פקקים


פקקים מניו זילנד שאספתי במהלך שהותי


פקקים מאיטליה מהטיול הלפני צבא שהיה לי
רוב הפקקים הם של מים


פקקים אנגליים מטיול שהיה חלקם בכלל נשתו בארץ אבל החלטתי לא להפריד ביניהם.


פקקים מהעצירה בתיאלנד 


מהונגריה שהורי הביאו לי


מגרמניה שאבא אוסף לי

פולין
תודה לחברתי מעין על פקקי פולין הרבים


מרוסיה


יפן


אירלנד


ישראל


ואלו פקקים של משקאות קלים כל מיני 


פקקים שאני מאוד אוהבת את הלוגו שעליהם אבל איני יודעת מאיפה או איזה חברה הם
אם מישהו מכיר אז שיכתוב אני אשמח לדעת!



בקרוב יגיע לי משלוח פקקים מדרום אמריקה שאחותי היקרה אוספת לי בטיול שלה

2 תגובות:

  1. ענבר! אני הבאתי לך פקקים מפולין! אני זוכרת! איזה בלוג חמוד!

    השבמחק
  2. היי ענבר
    שמי ירמי אני בן 8 וגם לי יש אוסף פקקים כזה. האוסף שלך מאוד יפה. גם אני שם את הפקקים שלי עם מגנט על הדלת אני אנסה לצרף תמונה. חשבתי שאם את עדיין אוספת ויש לך כאלה כפולים, נוכל להחליף.אני מצרף את המייל של אבא שלי roysegev22@gmail.com
    תודה רבה

    השבמחק